Junnosuke Yoshiyuki, „Până la lăsarea serii”, Bucureşti, Editura Trei, 2008, 186 de pagini


descărcarePoveste a unei legături între o tânără care doreşte să se căsătorească virgină şi un bărbat mai în vârstă, căsătorit, romanul este dezamăgitor în primul rând din cauză că rămâne mereu la suprafaţa lucrurilor. Cititorul nu asistă la nimic altceva în afara unei naraţiuni care arde destul de repede, devenind uşor plictisitoare. Amuzant este textul de pe coperta patru, care nu are mare legătură cu romanul, dovadă că cel care l-a scris nu s-a obosit să-l citească. Ni se vorbeşte acolo de gelozia unui bărbat în vârstă, despre minciună şi înşelătorie, lucruri inexistente… Una peste alta, un roman care se citeşte uşor şi din care există mari şanse să nu-ţi mai aminteşti nimic odată cu trecerea anilor.

Nota mea: 4

Cărţi şi opinii subiective despre cărţi pe paginile: 

CE AM MAI (RE)CITIT ÎN ULTIMA VREME (AUGUST 2009-DECEMBRIE 2012), la   

https://ovidiuivancu.wordpress.com/ce-am-mai-citit-in-ultima-vreme/

CE AM MAI (RE)CITIT ÎN ULTIMA VREME (IANUARIE 2013 – …), la 

https://ovidiuivancu.wordpress.com/ce-am-mai-recitit-in-ultima-vreme-ianuarie-2013/

Lasă un răspuns

