Isaac Asimov, „The Complete Robot. The Definitive Collection of Robot Stories”, London, Harper Collins Publishers, 670 de pagini


Isaac Asimov the complete robot

Deși deranjantă metoda de a găsi astfel de titluri pentru o colecție, în definitiv, ca oricare alta marca Isaac Asimov, per ansamblu iubitorii de SF vor găsi între coperțile ei multe dintre capodoperele părintelui celor  trei legi ale roboticii. Cartea cuprinde și texte puerile, cu un final forțat, texte neinspirate, de tinerețe, însă marele ei merit e că evoluează calitativ. De departe, povestirile care o  au în centrul lor pe Susan Calvin, celebru robopsiholog, sunt cele mai izbutite. Personal, prefer povestirea „The Bicentennial  Man”, unul dintre cele mai bune texte SF pe care le-am citit în ultimii ani.

Nota mea: 8

Cărţi şi opinii subiective despre cărţi la: 

CE AM MAI (RE)CITIT ÎN ULTIMA VREME (AUGUST 2009-DECEMBRIE 2012),    

https://ovidiuivancu.wordpress.com/ce-am-mai-citit-in-ultima-vreme/

CE AM MAI (RE)CITIT ÎN ULTIMA VREME (IANUARIE 2013 – …)

https://ovidiuivancu.wordpress.com/ce-am-mai-recitit-in-ultima-vreme-ianuarie-2013/

„What had anyone ever done  against man`s intense antipathy toward the imitation. Nothing  -” 

ALTE CITATE GASITI LA

https://ovidiuivancu.wordpress.com/romanii-despre-romani-si-nu-numai/

Lasă un răspuns

