Cu ipocrizie, despre sinceritate


 

             UnmaskingHypocrite  Eram în India. Mizantrop, ușor iritat de vremea infernală din Delhi. Apropierea musonului mă calcă pe nervi, deși ar fi trebuit să fiu deja obișnuit… sunt la al treilea muson (consecutiv) în Delhi. Dorm deja de vreo lună gol, și tot de vreo lună, de fiecare dată când se întrerupe curentul electric, mă trezesc instantaneu, mă așez pe marginea patului și din mine curg literalmente picuri mari de sudoare, de parcă aș fi o umbrelă  afară, în ploaie. Fac din ce în ce mai multe dușuri fierbinți, din ce în ce mai fierbinți pentru ca, odată ieșit de sub duș, să am senzația că în cameră e mai rece. De citit, citesc plimbându-mă prin cameră, adeseori cu voce tare. Dacă m-aș fi oprit, mi s-ar fi părut că tocmai intru  într-un cuptor. Laptopul meu scoate sunete răgușite, amenințătoare, bizare. Și tocmai într-un astfel de moment, o întâlnesc pe S. De fapt, o reîntâlnesc. O mai văzusem pe la cantina universității. S. nu are mai mult de 22 de ani. Viața ei intimă e un dezastru absolut.

Textul integral poate fi citit la;       http://www.catchy.ro/cu-ipocrizie-despre-sinceritate/57169

Lasă un răspuns

