Masaj


 

 

 

indiaAproape patru ani în India… În câteva săptămâni, plec definitiv către țară. În aceste ultime săptămâni, nici nu mă gândesc să stau în Delhi. E deja vară iar eu am nevoie de un final pentru jurnalul indian pe care am început să îl scriu încă din 2009. Allen, prietenul meu chilian, locuiește acum în Vashisht, un sat undeva în Himalaya, în nord. Îmi încui apartamentul, îmi arunc rucsacul în spate și plec. De pe terasa casei de oaspeți în care stau, văd în fiecare dimineață muntele. Tot acolo o întâlnesc pe W., o indiancă de aproape 40 de ani. În Vashisht, nu am timp să mă plictisesc. Cu W., totuși, nu poți vorbi foarte multe. E o femeie atrăgătoare, dar tăcută. O întâlnesc dimineața pe terasă, învăluită în fum de hașiș. Mă așez lângă ea, îmi deschid agenda și scriu vreo câteva ore. Ne despart centimetri, dar e ca și cum între noi s-ar afla distanțe enorme. În răstimpul în care îmi caut cuvintele, privirea mea periferică o surprinde întotdeauna privind către munte, impasibilă, inspirând și expirând fumul plăcut, alb, cu miros dulce-amar, al hașișului indian. 

textul integral poate fi citit la:       

http://www.catchy.ro/masaj/57658

Lasă un răspuns

