Imposibila întoarcere


 

            eniko-mihalik-   Nu-mi mai pot aduce aminte cu exactitate momentul în care am întâlnit-o pe C. S. pentru prima oară. Se poate să fi fost la cantina universității ori la vreunul dintre evenimentele organizate de Ambasada Portugaliei în sudul Delhi-ului. Oricum ar fi fost, cert e că o cunoșteam… înainte de a o cunoaște. Era studenta lui S., învăța portugheză, limbă pe care, din câte am aflat, o vorbea fluent. S. îmi vorbise adesea despre ea, așa că, atunci când am văzut-o, știam destul de multe despre dezamăgirile ei sentimentale, despre șocul pe care îl trăise la întoarcerea în India, țara ei natală, după câțiva ani petrecuți în Portugalia, despre ușoara aroganță cu care evita întâlnirile intime cu bărbații indieni, cei pe care îi considera vulgari, lipsiți de subtilitate și, mai ales (capital păcat!), deloc experimentați în arta amorului carnal. În legătură cu această din urmă chestiune, știam până și detalii grafice, unele dintre ele, trebuie să admit, destul de exotice.

               Pentru mine, e problematic să mă întâlnesc cu o femeie despre care știu deja atât de multe; o….

Textul integral poate fi citit la:

Imposibila întoarcere

Un gând despre „Imposibila întoarcere

Lasă un răspuns

