90-60-90?!


Salvador-Dali-The-Endless-EnigmaCu ceva ani în urmă, am ajuns în Tokyo. De departe, orașul acela a rămas pentru mine, până astăzi, cea mai spectaculoasă experiență urbană pe care am trăit-o până acum. În Tokyo, nici măcar nu e nevoie să intri în vreunul dintre nenumăratele muzee japoneze pentru a avea impresia că te afli într-o altă dimensiune, la marginea lumii cunoscute. Te plimbi pe largile bulevarde ale orașului și e suficient.

Nicicând până în momentul în care am intrat în suprarealistul cartier Shybuya, nu am mai trăit puternica senzație că mă aflu într-o lume de plastic. În principiu, nu am nimic împotriva lumii de plastic. Nu mă sperie nici tehnologia și nici măcar perspectiva că, într-o bună zi, vom deveni ființe deopotrivă organice și mecanice. Cred că, în multe cazuri, naturalul e supraevaluat. Existența noastră, așa cum o cunoaștem astăzi, nu se datorează decât artificialului. E ușor să propovăduiești neajunsurile civilizației când ai și electricitate, și telefon mobil și facebook. Aproape că aștept cu nerăbdare momentul în care în spatele ghișeelor se vor afla holograme, roboți sau pur și simplu voci metalice, eficiente, creaturi care nu depind de toanele și inconstanțele speciei noastre.

textul integral poate fi citit la

http://www.catchy.ro/90-60-90/59056

2 gânduri despre „90-60-90?!

  1. Mă amuză, intrigă și-mi plac scrierile tale despre femei. Mai primesc răspunsuri prin ele, la întrebările mele despre planeta voastră și locuitorii masculini, de toate soiurile, întâlniți până acum. Chiar mă delectez cu tine. Mulțam.

    Apreciază

Lasă un răspuns

